Starmedia na Facebooku Starmedia na YouTube Domovská stránka Starmedie

STARMEDIA BLOG

stars paper top

Influencer Marketing Strategy

18.05.2017 | Pridal: Klaudia Malenovska | Kategória: Inšpirácie
popisny text

The rise of the social media influencers in recent years is undoubtful. This marketing strategy creates a world of possibilities and it opens up a new channel for brands to connect with consumers more directly, more organically, and at scale. 

Gaming - príležitosť pre komunikáciu značiek

25.01.2017 | Pridal: Tomáš & Martin | Kategória: Inšpirácie
popisny text

Hry a hranie sú našou integrálnou súčasťou od narodenia. Pre niektorých je to vášeň, pre druhých relax. S rozvojom technológii sa táto činnosť preniesla aj do virtuálnej podoby. V dnešnej dobe prechádza tento segment veľkými zmenami. 

Highlighty festivalu Eurobest našimi očami

06.12.2016 | Pridal: Sylvia | Kategória: Inšpirácie
popisny text

Festival kreativity Eurobest je miesto, na ktorom sa počas 3 dní máte možnosť stretnúť so zaujímavými ľuďmi a vidieť množstvo inšpiratívnych prác. Organizuje ho team Lions Festivals, ktorý stojí aj za Cannes Lions, Dubai Lynx a Spikes Asia. Tento rok sme sa tohto zaujímavého festivalu zúčastnili aj my a ponúkame vám náš pohľad na highlighty, ktoré nás zaujali.

Ako ovplyvní sledovanosť Markíza Group odchod z DVB-T?

16.11.2016 | Pridal: Rudy | Kategória: Inšpirácie
popisny text

Markíza Slovakia nedávno oznámila, že koncom roka 2016 odchádza z terestriálneho vysielania (DVB-T). Niektoré domácnosti sa s tým zmieria a bude im stačiť náhrada, ktorú im Towercom poskytne, ale niektoré budú hľadať iný spôsob príjmu. Prinášame vám preto náš odhad, ako sa situácia v roku 2017 bude vyvíjať a aký to bude mať vplyv na sledovanosť staníc Markíza Group. 

Čo zmenia dáta z OOH prieskumu?

06.07.2016 | Pridal: Rudy | Kategória: Inšpirácie
popisny text

TNS Slovakia nedávno sprístupnila dáta z prieskumu OAM (Outdoor Audience Measurement), ktorý má za sebou dlhú históriu príprav a pokusov o spustenie. Je to posun vpred pre mediatyp, ktorý bol jediný, ktorý ešte nebol meraný, ak nerátame menšinové kino.

Spustenie OOH merania na Slovensku realitou v súčasnosti pre dve tretiny všetkých plôch

24.06.2016 | Pridal: Martina B. | Kategória: Inšpirácie
popisny text

Vonkajšia reklama na Slovensku dlhodobo nemá všeobecne akceptované parametre, ktoré by dokázali poskytnúť kvalitatívne ohodnotenie plôch a automaticky optimalizovať plánovanie mediálnej kampane. TNS Slovakia sa to rozhodla zmeniť a uskutočnila prvé celoslovenské meranie vonkajšej reklamy v spolupráci so spoločnosťami BigMedia a Nubium. Prvé výstupy sú známe a my sme sa o nich rozprávali s predstaviteľmi TNS Slovakia, Ivanom Šimekom (IŠ), Managing directorom a Andrejom Vallom (AV), TAM directorom.

Vysoko sledovaný tandem: Voľby 2016 a Lyžovanie v Jasnej

23.03.2016 | Pridal: Mirko | Kategória: Postrehy
popisny text

S vysoko nadpriemernými výsledkami sledovanosti skončili volebné štúdiá so živými vstupmi v deň volieb a povolebné diskusie s víťazmi na druhý deň.
Napriek nadpriemernej sledovanosti tieto programy (aj kvôli vysielacím časom) nedosiahli sledovanosti, ktoré by predčili obľúbené seriály, alebo noviny v hlavnom vysielacom čase. Napríklad marcové premiéry seriálu Horná Dolná dosahovali sledovanosť okolo 16% a podiel na trhu cez 41%.
Športových fanúšikov k TV obrazovkám pritiahol Svetový pohár v alpskom lyžovaní v Jasnej. Naše lyžiarky povzbudzovalo v druhom kole slalomu až 229 tisíc divákov v cieľovej skupine 12-54 a tento prenos sa stal najsledovanejším programom Dvojky za posledný rok.

Pozóóór Adblock je tu, utekaaajme!

15.03.2016 | Pridal: Tomáš Š. | Kategória: Postrehy
popisny text

Pozóóór Adblock je tu, utekaaajme! Tak ako sa Godzilla zjavila z hlbín mora a začala pustošiť Tokio, tak sa aj na našom trhu zjavil AdBlock. To zjavenie nebolo až také náhle a pustošivé, každopádne sa táto téma začala čoraz častejšie skloňovať v radoch klientov a kolegov. Zahryznime sa teda do tejto problematiky a pozrime sa jej na zúbok, skôr než nás privedú všetky tie emócie a otázky okolo nej na okraj vysokej budovy, a k pádu do bannerového zatratenia.

Na Facebooku je stále viac osamelých

15.02.2016 | Pridal: Danka | Kategória: Inšpirácie
popisny text

Dnešný Európsky deň osamelých s najväčšou pravdepodobnosťou sláviť nebudem, ale po včerajšku príde tento balans celkom vhod. A pár z nás si dnes možno potvrdí, že byť single je vlastne celkom v pohode. Ale kde je hranica medzi single a osamelý?

Alica v krajine audítorských zázrakov

04.02.2014 | Pridal: Braňo | Kategória: Postrehy
popisny text

Posledné týždne som intenzívnejšie ako inokedy rozmýšľal, v akom záhadnom svete žijeme a hlavne pracujeme. Už to nie je ani položartom, keď sa bavíme s kolegami, že „až raz vyrastiem, budem audítorom“, lebo na to evidentne netreba vyrásť – stačí sa ním stať a vaša odbornosť je zaručená bez ohľadu na vašu minulosť, reálne skúsenosti, senioritu, čestnosť, nekonfliktnosť a nástroje, ktoré používate (alebo skôr nepoužívate). 

"Sagan, milujeme Ťa!" (Aj Tvoji) slovenskí reklamní zadávatelia

17.01.2014 | Pridal: Braňo | Kategória: Postrehy
popisny text

Vidím, že výsledky ostatného ročníka slovenskej súťaže o najefektívnejšiu reklamu – EFFIE celkom rozprúdili krv v žilách našej malej reklamno-komunikačnej branže v predvianočnom období práve uplynulého roka. Nepasujem sa do role experta, aj keď som sedel v minulosti vo viacerých porotách (vrátane Effie) a všetky prihlášky tohtoročných víťazných prác som poctivo prečítal. Asi aj preto verím v objektívnosť a nezaujatosť poroty a vážim si jej členov, ktorých považujem za profesionálov v tom, čo robia. Tiež si myslím, že nepomôže vzájomne sa urážať a napádať.

„Označkovali“ ste už účty z podniku?

06.03.2013 | Pridal: Martina | Kategória: Inšpirácie
popisny text

Obrandovať  plastový pohárik alebo krabicu od pizze je síce zaujímavé, ale pýta si to niečo viac. Čo tak využiť netradičný mediálny priestor na ešte netradičnejšie posolstvo?

Obaly od pizze najprv „označkovalo“ Funrádio posolstvom pre B2B sektor, prednedávnom nám zase JOJka urobila chute na sobotný prime-time vďaka torte ako mediálnemu formátu.

Quo Vadis Popoluška

09.01.2013 | Pridal: Rudy | Kategória: Postrehy
popisny text

Začalo to tak pekne – TNS Slovakia prišlo s nápadom realizácie prieskumu „sledovanosti“ OOH nosičov. Nachádzame sa totiž v dobe, keď naši klienti vyžadujú stále presnejšie plánovanie reklamných kampaní z pohľadu mediálnych parametrov ako je zásah, afinita, ratingy, povedomie o značke atď. Pri televízii, ktorá je vďaka peoplemetrovému prieskumu meraná relatívne presne, to vieme a sme v tom naozaj dobrí, o čom svedčí aj dlhoročná spolupráca s takými klientmi ako je TCCC, GSK, Kraft Foods. Aj pri ďalších mediatypoch máme dáta o sledovanosti - na print a rádio máme MML, na internet AIMmonitor. Z „veľkých“ mediatypov ostáva už iba OOH, ktoré nikto pravidelne nemeria.

To je zlé, to sa bude ľuďom páčiť

19.12.2012 | Pridal: Martina | Kategória: Postrehy
popisny text

Je to filozofia, ktorou sa, zdá sa, riadia marketéri po celom svete. A s veľkým úspechom. Od Kórei až po Spojené štáty.

Stačí sa pozrieť na jeden z vraj najväčších marketingových počinov tohto roka.

Rybičky pretrvali, nevyskakujú si

10.12.2012 | Pridal: Martina | Kategória: Zo života Starmedie
popisny text

V mediálnej brandži sa rozmáhajú zvieracie trendy. Agentúry si fotia  svojich psov, niektorí kabelky... Veď ani my nie sme horší, povedala som si, a preto vám otvorím dvere do genézy našich prírodnín.

Sme vyskumníci, analytici, stratégovia alebo vizionári?

10.12.2012 | Pridal: Zuzana | Kategória: Postrehy
popisny text

V čom je pridaná hodnota dnešnej mediálnej agentúry? Tradičný nákup médií by mal zostať podstatou, ale z toho čo vidím v tendroch a zároveň z intencií klientov sa dnes považujeme skôr za plnohodnotnú komunikačnú  agentúru. Určujeme smerovanie značiek a ovplyvňujeme správanie konzumentov, pričom „médiá“ sú iba prostriedkom ktorý dokážeme využiť pre dosiahnutie cieľa.

Emócia a príležitosť robia značku

07.12.2012 | Pridal: Martina | Kategória: Postrehy
popisny text

Zamysleli ste sa už niekedy nad takou banalitou, z akého dôvodu a potreby vkladáte veci do nákupného košíka? A nad tým, že takú múku by si Američan po nákupe isto nepriniesol domov?

Táto myšlienka ku mne príde vždy keď cestujem alebo cestuje nejaký cudzinec k nám.. 

 

Farebný svet na Leškovej

21.11.2012 | Pridal: Tina | Kategória: Zo života Starmedie
popisny text

Pamätám sa, keď som bola v Starmedii na pohovore. Sedeli sme v kancelárii s jediným oknom (zamrežovaným oknom)  a výhľadom na žltú fádnu stenu. Tento fakt som si všimla, až keď Braňo povedal, že majiteľovi kancelárie, čo tam sedí každý deň, pripravujú prekvapenie.

Chuť víťazstva

15.11.2012 | Pridal: Branio | Kategória: Zo života Starmedie
popisny text

Ako chutí víťazstvo? Má vôbec nejakú chuť, má vôňu, dá sa ho dotknúť?

Netradičné otázky na ktoré existuje spoločná odpoveď - víťazstvo sa dá vnímať všetkými zmyslami!

"Firemné narodky"

10.10.2012 | Pridal: Branio | Kategória: Zo života Starmedie
popisny text

10.10.2012 oslavujeme narodeniny. Už pätnáste! Narodeniny firmy v krajine, kde sa oficiálne podniká len o zopár rokov dlhšie. V biznise, kde je väčšina konkurentov mladšia a niekoľko z nich už reálne neexistuje.

STARMEDIA NA FACEBOOKU

KATEGÓRIE

TAG CLOUD

STARMEDIA CO.

Starmedia Co. je súčasťou Starcom MediaVest Group, jednej z najväčších globálnych spoločností pôsobiacich v oblasti brand komunikácie a kontaktu so potrebiteľom. 110 pobočiek SMG v 86 krajinách zaručuje jedinečnú sieť.